יום ראשון, 21 בנובמבר 2010

ריפוי סוכרת באמצעות שורשי צמח סירה קוצנית

בס"ד יד כסלו תשע"א 21/11/2010

שלום,
כפי שכתבתי ברשומות קודמות, אעשה מאמץ לדווח על התקדמות הניסוי שלי בטיפול במחלת הסכרת ממנה אני סובל, על ידי שתיה של תמצית שורש הצמח סירה קוצנית.
נכון לאתמול, מוצאי שבת, מדדתי רמת סוכר בדם, כשעתיים אחרי סעודה שלישית רגילה לחלוטין, התוצאה היתה 88.
כן, 88 זו לא טעות, לא חסרה ספרה, ב"ה. מאז התחלת המדידות שלי לסוכר בדם, לא מצאתי פחות מ-140, במוצאי שבת, גם כשממש נימנעתי מלאכול טוב, כך שעבורי מוצ"ש עם 88, זה סימן ברור ומובהק, שהטיפול בסירה קוצנית עוזר. אני עוד לא יכול לדווח סופית שזה גם מרפא סוכרת,ימים יגידו.
למרות שפירסמתי איך להכין תמצית של שורשים, אני בטוח שעד היום, אף חולה לא ניסה להשיג שורשים כאלה בעצמו, רק משום שקרא על כך בבלוג שלי.
אז לטובת כל מי שרוצה לנסות ולא יודע איך להתחיל, אני מתכנן לפרסם כאן, כיצד משיגים בחינם, שורשים, כיצד לקצץ אותם, לבשל, לשתות, וכל מידע רלוונטי אחר, בצירוף תמונות שאצלם בע"ה, במסע האיסוף הבא שמתוכנן ליום שישי הקרוב, יט כסלו. את הכל אפרסם במהלך השבוע הבא בע"ה.
בברכת רפואה שלימה לכל חולי עם ישראל
יורם

אין תגובות: