יום שני, 16 באוגוסט 2010

צמחי מרפא וסוכרת

בס"ד,

ישנם מאמרים המראים שיש למעלה מאלף! צמחים שגורמים להורדת רמת סוכר בדם. מתוכם ודאי יש מועילים פחות ומועילים יותר, ויש גם שמרפאים סוכרת.
צחוק הגורל בכל הסיפור, שחלק מהצמחים הם כל כך נפוצים בארץ, שהם נחשבים למטרד בגינות ובשדות חקלאיים. דוגמא חלקית: סירה קוצנית - נפוץ מאוד בכל הרי ישראל מהצפון לדרום. גדילן מצוי - צמח קוצני, אני מכיר אותו מהשפילה, אבל קיים בכל מרכז וצפון הארץ, נפוץ מאוד. ינבוט השדה - צרה צרורה למי שיש לו, ורוצה להפטר ממנו, יש לו שורשים בעומק 6-8 מטר מתחת לאדמה, אני נלחם בו מאז שאני זוכר את עצמי. מלחמה אבודה מראש.
 לאחרונה אזרתי אומץ והחלטתי לעשות מעשה, אספתי שורשים של סירה קוצנית, ינבוט השדה ועלים של טיון דביק, והכנתי לי משקה (מרתיחים כשעה חופן בריא של שורשי סירה, כמה שורשים ופירות של ינבוט וחמישה עלים של טיון.
 לאחר שבוע של ניסיון זה אני מרגיש הרבה יותר טוב, לכל חולי הסוכרת או הקרובים אליהם מומלץ מאוד לנסות וזה בחינם, לא צריך מרשם רופא ולא צריך לעמוד בתור, צריך להיות החלטיים. אשמח אם קוראי הבלוג יכתבו לי על נסיונותיהם בהקשר למלחמה בסוכרת.

אין תגובות: